søndag 2. mai 2010

Te-lyskort

Mitt første Te-lyskort......spennende. Har laget esken til lysene tett i bunnen, lukkemekanisme på toppen med magnet, har skråskjært fremsiden på kortet og limt det fast nederst med tags inni. Her er tagsen tatt ut, stemplet tekst og swirer pyntet med forskjellige blomster, påført litt glitter.

Baksiden på kortet og tagsen, løvbladene er punsjet ut, stemplet tekster og sommerfugler, mønsterarket er fra Nille.
Tusen takk til alle som titter innom bloggen min.Koselig at noen tar seg tid til og legge igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på.

4 kommentarer:

Bodil sa...

Så flott telyskortet ditt ble. Så fint mønsterark du har brukt.
Ha en fin helg, klem :)

Trine sa...

Så fint te-lys kortet ditt ble:)

Ha en fin dag:)

Turid sa...

Åh! Dette var stilig!! Lurer på om du vil dele oppskrift? Finner jeg den på nettet skal tro?
Tusen takk for at du besøker bloggen min og legger igjen spor etter deg!
Ha en fin søndag!

Klem Turid :)

Mona sa...

Så flott telyskort! Nydelige ark du har brukt.

Klem Mona :0)