søndag 17. oktober 2010

Denne Awarden har jeg fått av Bodil....Tusen takk ....jeg ble kjempeglad. Titt innom bloggen hennes hun lager utrolig mye fint....http://bodilshobby.blogspot.com..
Det følger noen regler med denne awarden: Fortell hvem du fikk den av......med en takk......Fortell 3 ting du liker og gjøre.......Send den vidre til 5 stk.
3 ting jeg liker og gjøre........Lage kort (scrappe)
Danse og strikke (alt håndarbeide rett og slett)
Så vil jeg sende den vidre til: Mariannehttp://marianneskortdager.blogspot.com/

5 kommentarer:

lissy-hanne sa...

Mange tak for prisen , sødt af dig.
Jeg sender vider
klem

Scrappelise sa...

Takk for awarden, glad for den! Jeg er så imponert over deg om dagen , du produserer så lekre julekort på "løpende bånd" masse herlig detaljer og fine dtaljer! Ha en fin dag - klem!

Marianne H sa...

Tusen takk for prisen,det var morro. Så mange fine kort du har, det er mye inspirasjon å hente. Masse fine detaljer og nydelige farger.
Ha en fin uke :-))

Berit sa...

Tusen, tusen takk for awarden:)Jeg setter stor pris på den!
Ha en kreativ uke:)

Sitronen sa...

Tusen takk for awarden! Så utrolig koselig å få en award av deg, du som er så flink! Jeg ble ordentilg glad :) Jeg skal sende den videre :)
Ha en super dag! :)