søndag 24. oktober 2010

Julekort

Her kommer et julekort med en liten "Kjekkas" mønsterpapiret er fra Maja Design " Frydefull Jul", motivet er noe av det første jeg prøvde meg på med promarkers...det har nok ligget der et års tid......men jeg tenkte "skitt au" det skal brukes, etiketter stanset ut med spellbinders, pyntet med sløyfe, charms, stikles star dust og stemplet hjørnepynt, MS puncede snøkrystaller pyntet med halvperler.
Kortet åpent med samme oppsett og stemplet tekst.

Baksiden på samme måte. Tusen takk til alle som tar seg tid til og titte innom bloggen min.....og legge igjen koselige kommentarer. Ønsker alle en flott og kreativ uke.


3 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig!! Igjen!! Du er utrolig kreativ! jeg rekker knapt å ta en titt på kortene dine før ett nytt legges ut:)
Ha en fin uke:)

Trine sa...

Flott julekort:)
Nydelig det hjørnestemplet:)

Klem!

Mona sa...

Nydelig julekort!

Mona :-)