onsdag 17. november 2010

Julekort

Har her laget et julekort til Sukkersøtt`s utfordring #101...Jul og Advent.....http://sukkersott.blogspot.com/.....mønsterarket er fra Maja Design "Gammeldags Jul"......vinduet er stanset ut med spellbinder, MS puncede snøkrystaller, motivet er stemplet og påført glitterlim i forskjellige farger, stemplet tekst, pyntet med en blomst fra Prima og bånd /sløyfe.
Baksiden med lomme for tags.

Her har jeg tatt ut tagsen.....for og vise stempel og baksiden på tags.


Tusen takk til alle som tar seg tid til og legge igjen en kommentar.....veldig glad for det.

11 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Läckert tittskåpskort, juligt och fint pyntat!
Kram

Connie sa...

Å så lekkert julekort du har laget.
Nydelig :O)

Nydelig blogg du har også. Hit vil jeg tilbake.
ha en fin dag.

Heidi sa...

Nydelig!
Lekre papirer og pynt:)
Får julestemning av dette.
Ha en fin dag, klem:)

lissy-hanne sa...

Jeg kan kun sige smukt smukt disse farver WOWWWW

Bodil sa...

Så nydelig julekort, flotte farger og lekre detaljer :)
Ha en fin kveld :)

Nancy sa...

Nydelig julekort, Ellinore:O) Lekkert design, skikkelig flotte ark, liker lommem på baksiden.
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Anne Marit sa...

Nydelig julekort, Er så fantastisk fine de arkene.
ha en flott og kreativ helg

Line sa...

Fantastisk flott julekort. Lekre farger og nydelige detaljer. Ha en flott helg. :-)

Eva Helen sa...

Så Nyydelig Julekort!Ble nesten stum over alle detaljene,bretteteknikken,stemplene og ikke minst den bretteteknikken som er så dekrativ.Vakkert kort!

klem Fra Eva Helen

Turid sa...

For et fantastisk flott julekort du har laga! Skikkelig glad for at jeg fant bloggen din i blogverden :)
Tar meg en liten titt videre jeg!
Hilsen Turid

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

verkligen fin fina julkort..