fredag 24. juni 2011

Bursdagskort

Her har jeg laget et kort til barnebarnet mitt Odin som fyller fire år 26. Juni.....han er litt av en "skøyer" så dette motivet som jeg malte for kjempelenge siden.....synes jeg passet, MS punced bord, etiketter stanset ut med spellbinders, stemplede tekster, mønsterpapiret er fra inkido, pyntet med papirblomster, halvperler og charms. Dette er også mitt bidrag til Sketchy Colors fargeutf. # 76.....krem/mint/oliven......http://sketchycolors.blogspot.com




Tusen takk til alle som tar seg tid til og legge igjen en kommentar.....veldig glad for det.

3 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempefint kort, så fin MS puncher du brukt :)
Bursdag samme dag som min datter "bare" 21 år i mellom :)
God helg og håper du får en fin bursdagsfeiring med barnebarnet.
klem :)

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort.
Herlig motiv, nydelig fargelagt...
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

♥Gry sa...

Nydelig!
Flott blogg, med masse flotte kort!

Me like♥♥♥
Klem