tirsdag 25. oktober 2011

Bryllupskort

Her har jeg laget et bryllupskort på bestilling, motivet er 3D fra Panduro, arkene er 2 forskjellige hvit kartong, hjertene er stanset ut med Doily og lagt oppå hverandre, stanset ut etikett med spellbinder, stemplede tekster fra NSS og andre jeg ikke vet hvor kommer fra, pengelomme inne i kortet, MS puncede border, pyntet med charms, sløyfe, halvperler og blomster påført stickles star dust.....dette er også mitt bidrag til Anonyme Scrappere Utf #30....Hvitt på Hvitt....http://anonymescrappere.blogspot.com
Tusen takk til alle som tar seg tid til og legge igjen en kommentar.....veldig glad for det.

4 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Lekkert bryllupskort!! Nydelige farger, layout og pynt!!

Klem Laila.

Synnøve Dyhring sa...

Wow nydeligt kort:)spennene utforming og fin pynt

sisla sa...

Åhh så nydelig dette kortet er. Så pent pyntet og slike herlige farger på blomstene.

RitaK sa...

Wow! For et nydelig bryllupskort! Hadde jeg ikke vært gift, skulle jeg giftet meg på flekken, hehe...